Dzieci z klasy 1 poznają świat matematyki poprzez kodowanie. Wspólnie staraliśmy się odpowiedzieć na pytanie: Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Jak go stworzyć? Zabawy te rozwijają umiejętności logicznego myślenia, rozumienia i wnioskowania.Uczniowie rozpoczęli również przygodę z TANGRAMEM i przekonali się, że matematyka to nie tylko liczby i zadania, ale również kraina, w której można się dobrze bawić.

W listopadzie klasa III zrealizowała wiele działań w ramach projektu „Biało-czerwona Orawa". Uczniowie wykonali lapbooki nawiązujące do tematyki odzyskania niepodległości, którego tematem przewodnim była Polska, jej symbole oraz bohaterowie historyczni tego okresu.
1 grudnia z wykorzystaniem Kalendarza Adwentowego zaczęliśmy odliczać dni do Świąt Bożego Narodzenia
Bibułkarstwo to nieodłączny element naszej tradycji. Już nasze babcie tworzyły kwiaty oraz inne ozdoby używając do tego kolorowej bibuły. Kiedyś kwiaty te były podstawową formą zdobienia mieszkań, małych izdebek, tradycyjnych palm wielkanocnych oraz bukietów.